E1 Gokart Poznań, czyli opinia o “korpo-gokartach”

E1 Gokart jest jak duża korporacja z przesadną optymalizacją finansową. Niby jesteś klientem premium, niby wszystko wygląda świetnie na broszurach, ale masz jednak nieodparte wrażenie, że ktoś dyma Cię w zad półmetrowym dildosem. Usługa kosztuje dużo więcej niż jej rynkowa wartość, ale nadmiar wodotrysków sprawia, że w sumie dobrze się przy tym bawisz.

Dane techniczne toru kartingowego

Tor halowy dwupoziomowy. Poziom dolny z nawierzchnią asfaltową, górny to plyta OSB z dodatkową powłoką pseudo-gumowaną. Do wyboru mała pętla lub duża w zależności od warunków pogodowych. Duża pętla z wyjazdem na dwór, nawierzchnia na zewnątrz identyczna jak na hali – asfalt. Tor mocno kręty, ustawiony bandami mocowanymi na sztywno do podłoża.

E1 Gokart Poznań – Duża pętla przejazd

E1 Gokart Poznań – Mała pętla przejazd

Atrakcyjność toru – zabawa

Tor ma dwa poziomy, a przy aktywnej konfiguracji dużej pętli jest dodatkowo wyjazd na dwór, z taką mieszanką jeszcze nie spotkałem się na innych torach. Podczas jazdy na zewnątrz przy niskich temperaturach jest ogromna różnica w przyczepności względem hali, to daje dodatkową frajdę. Jazda po torze jest bardzo techniczna i dzięki temu nie ma nudy. Ogólnie jest bardzo fajnie, zabawa jest przednia.

Pomiar czasu

CUD MIÓD!

Z tak zaawansowanymi statystykami nie spotkałem się na żadnym torze. Sam pomiar czasu jest bardzo dokładny po zakończeniu sesji raport dostajesz na maila, możesz dowiedzieć się które okrążenie bylo najszybsze i wyciągnąć wnioski ze stylu jazdy.

Dodatkowo na torze sa ekrany przedstawiajace aktualna sytuację, widzisz czasy, różnice i straty, pozycję. Wszystko co potrzeba. Pełna profeska.

Sprzęt

Sprzet jest zadbany i na bieżąco serwisowany, mozna mieć wrażenie, że jest już trochę troche zużyty, ale nie ma problemów. Gokarty nie jeżdżą już tak równo jak na początku. Może się okazać, że nie masz możliwości dogonić przeciwnika, bo masz gorszy sprzęt – czyli tak jak wszędzie 😁 To nie problem tylko fakt który trzeba zaakceptować.

Raz tylko spotkałem się tak skrajną sytuacją kiedy mialem karta z całkiem rozregulowaną zbieżnością i nie skrecal w prawo. Pani z obsługi szczesliwie okazała sie być bardzo uczciwa i dostałem jedną jazdę gratis w ramach przeprosin.

Cennik

E1 gokart oferuje cały wachlarz możliwości od pojedynczych wyścigów, przez Grand Prix po vouchery, karnety i szkolenia indywidualne.

Cena wyścigów pojedynczych 8 minutowych w gokarcie standardowym:

  • 45 zł za pierwszy przejazd
  • 40 zł za kolejne przejazdy

8 minutowe jazdy w gokarcie podwójnym kosztują:

  • 45 zł za pierwszy przejazd
  • 40 zł za kolejne przejazdy

Ceny karnetów:

  • 10 wyścigów – 400 zł
  • 20 wyścigów – 760 zł
  • 50 wyścigów – 1750 zł

Zawody Mini Grand Prix w cenie 159 zł/osoba, a w tym:

  • 8 minut treningu
  • 8 min kwalifikacji
  • wyścig składający się z 10 małych pętli lub 8 dużych.

Do tego karta członkowska za dychę i kominiarka też dychę. Jeśli dużo ujeżdżasz na gokartach to kup sobie kask LS2 Rookie, ma homologację która pozwala jeździć na torach kartingowych. Wtedy nie wydajesz kasy na kominiarki i nie korzystasz z przepoconych kasków wypożyczalnianych.

(cennik na dzień 22.02.2020)

Moja opinia – jest subiektywnie

Niby jest ok, ale jakoś tak kurła nie do końca… W sumie nie ma się do czego przyczepić:

  • Pomiar czasu? Jest i to zajebisty, a statystyki jakie rozbudowane! Nawet maila dostaniesz po wyścigu.
  • Sprzęt? Gokarty zadbane i serwisowane.
  • Organizacja? Najwyższy poziom. Serio!
  • Tor nie taki? No, nie… właśnie jest bardzo fajny – piętrowy i kręty.
  • Może z obsługą coś nie tak? No… trochę mają kija w dupie, ale to korpo-gokarty, muszą mieć 😋

Wkurza mnie zawsze na tym torze zbyt krótka sesja. 8 minut to moim zdaniem zbyt mało, optymalnie byłoby wyjeżdżać na 10 minutowe rundy. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale akurat ostatni wyjazd jest zawsze moim najlepszym. Jestem pewien, że jadąc jeszcze 2 minuty zrobiłbym ten własnie rekord.

Mam wrażenie, że w E1 Gokart wynajęty na potrzeby audytu finansowego specjalista stwierdził, że jeśli skrócimy sesje z dziesięciu minut do ośmiu to uwzględniając podniesienie najniższej płacy krajowej i ZUS w przeliczeniu przez inflację złotówki po przewalutowaniu na dolary zimbabwe w skali roku oszczędzimy miliardy tysięcy nowych polskich złotych.

Chyba dlatego nie przepadam za E1. Tor jest ogólnie sam w sobie OK. NIe bez powodu otrzymuje najwyższą do tej pory notę:

Ocena ogólna
4,5 /5
Obsługa 4,0 /5
Organizacja 5,0 /5
Pomiar czasu 5,0 /5
Tor & Fun 4,0 /5
Sprzęt 4,5 /5
Ceny 3,5 /5

3 KOMENTARZE

  1. Ja odnoszę wrażenie że jak kończysz okrążenie i na zegarku jest 7:30 to kończą sesję przed czasem, bo czasami gratis byś dostał 10sek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Cześć, jestem zapalonym pasjonatem motoryzacji, majsterkowiczem i bądź co bądź... blogerem. Wkurza mnie życie w wielkim mieście i swój blog motoryzacyjny traktuję jako odskocznię od szarej codzienności. Zresztą, jak to mówią "co za dużo to niezdrowo", hobby nie może być związane z pracą. Tak wiem, na moim blogu często przewija się temat beemek, mam dwie. Siłą rzeczy to właśnie wokół tej marki toczy się moje życie :)