Sprzedam swój Peugeot 308 1.6 HDi
Sprzedam swój Peugeot 308 1.6 HDi 92KM
Ogłoszenie nieaktualne.
Krótki opis
Auto z Polskiego salonu, bezwypadkowe. Znajomy mierzył lakier i wszystkie elementy są w oryginale.
Auto zadbane, w aucie nigdy nie było palone, wnętrze jest czyste, przyciski niewytarte. W samochodzie całe wyposażenie jest seryjne, posiada fabryczny autoalarm.
- Oryginalne kołpaki Peugeot,
- Oryginalne dywaniki Peugeot,
- Brak korozji,
- Klimatyzowany schowek,
- Wszystko działa,
- 2 kluczyki
- komplet książek w oryginalnym etui,
Dane techniczne
- Silnik: 1.6 HDi 92KM – 8 zaworowy DV6DTED
- Wersja: 1.6 HDi Trendy
- Generacja: T7 (2008-2013)
- Rok produkcji: 2010
- Przebieg: 161 500 km
- Pojemność skokowa: 1 560 cm3
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Skrzynia biegów: Manualna
- Napęd: Na przednie koła
- Filtr cząstek stałych: Tak
- Liczba drzwi: 5
- Liczba miejsc: 5
- Kolor: Niebieski metalik
- Polski Salon
- Zarejestrowany w Polsce: Tak
- Bezwypadkowy: Tak
- Wyposażenie:
- ABS
- Elektryczne szyby przednie
- Poduszka powietrzna kierowcy
- Wspomaganie kierownicy
- Klimatyzacja automatyczna
- Podgrzewane lusterka boczne
- Tapicerka welurowa
- CD
- MP3
- Elektrycznie ustawiane lusterka
- Poduszka powietrzna pasażera
- Alarm
- Klimatyzacja dwustrefowa
- Światła do jazdy dziennej
- Wielofunkcyjna kierownica
- Centralny zamek
- Immobilizer
- Radio fabryczne
- Isofix
- Kurtyny powietrzne
- Światła przeciwmgielne
Raport Fuelio
Historia serwisowa
16-01-2020 – 159,3 tys km:
Wymienione elastyczne przewody hamulcowe z przodu
30-12-2019 – 158,3 tys km:
Wymienione poduszki/łożyska Macphersona
24-07-2019 – 152,4 tys km:
Total Quartz Ineo ECS 5W30, Filtr oleju, Filtr powietrza, Filtr kabinowy z węglem aktywnym
04-07-2019 – 151,2 tys km:
Żarówki przód: 2x H7 Philips X-Treme Vision + 2x H1 Philips White Vision
25-06-2019 – 150,6 tys km:
Pranie tapicerki + Wosk SOFT99 Black Carnauba
12-06-2019 – 149,4 tys km:
Wymiana chłodnicy klimatyzacji (skraplacza) Nissens + ogólny serwis klimy w KaczorSerwis {Jelonek obok Poznania)
19-01-2019 – 145,2 tys km:
Total Quartz Ineo ECS 5W30, Filtr oleju, Filtr powietrza, Filtr kabinowy z węglem aktywnym, Filtr paliwa
18-12-2018 – 143,1 tys km:
Wymiana węża turbiny 0382PJ – oryginał PSA z ASO
17-12-2018 – 143,0 tys km:
Wymienione wszystkie żarówki z tyłu.
15-12-2018 – 142,9 tys km:
Wymiana rozrządu marki INA (pasek, napinacz, pompa wody, pasek osprzętu) + Wymiana płynu chłodniczego
08-12-2018 – 142,7 tys km:
4 nowe opony Uniroyal Ms Plus 77 195/65R15
Pytania i odpowiedzi
Czemu sprzedajesz auto?
Bo zrobiłem wreszcie Bawarkę na ideolo, nie potrzebuję już dwóch aut. Peugeota używam co drugi tydzień.
Czy coś jest do zrobienia?
Tak, serwis olejowy za ok 500 km od chwili ogłoszenia auta. Zadzwoń i zapytaj, jeśli jeszcze nie zmieniłem oleju i filtrów to opuszczam 3 stówy.
Czy coś będzie do zrobienia w przyszłości?
Tak, za ok 5 – 10 tys km będą do wymiany tarcze i klocki. Zależy od stylu jazdy.
Ile jeszcze można pojeździć na rozrządzie?
Rozrząd wymieniony w grudniu 2018 przy przebiegu 143 tys km, czyli można przejechać na nim jeszcze ok. 40 tys km lub 3 lata.
Którym jesteś właścicielem?
Trzecim. Z salonu kupiła go kancelaria prawna w Warszawie, potem 3 lata używał go kumpel, ja mam auto od grudnia 2018.
Czy są problemy z DPF?
Nie. Auto używam co drugi tydzień i średnio 2 razy w takim tygodniu robiło trasę 100 km ciągiem + 20 km drogą ekspresową. DFP był wypalany regularnie.
Czy słychać koło dwumasowe?
Ten samochód posiada zwykłe koło zamachowe bez dwumasu.
Czy działa klima?
Mrozi jak wściekła! Mniej niż rok temu miała pełen serwis i wymianę skraplacza.
Jak działa sprzęgło?
Bardzo dobrze, łapie od dołu i nie szarpie, nie ślizga się.
Czy zgadasz się na weryfikację w ASO?
Owszem, ale szanujmy się – jeśli nie kupisz auta to płacisz mi 300 zł za zmarnowany czas i paliwo. Weryfikacja w serwisie też na Twój koszt.
Najnowszy model 308 prezentuje się bardzo interesująco, szczególnie robią na mnie wrażenie nowe zegary, które są umieszczone dosyć wyżej niż kierownica. 308 to jednak kultowy samochód francuskiej marki motoryzacyjnej.
Peugeot 308 to bardzo solidny model. Dobrze trzyma się drogi i potrafi mieć na prawdę dobre osiągi. Masz rację jeśli ma się marnować i być użytkowany raz w tygodniu to nie ma sensu go trzymać. Na pewno komuś innemu też się przyda i będzie służył jeszcze długo. Auto zadbane, serwisowane – po prostu igła.
Wow podziwiam opis aczkolwiek niestety branżę mamy w dołu. Sam mam zamiar sprzedać swoje autko ale na razie czekam na rozwój sytułacji.