Sprzedam swój Peugeot 308 1.6 HDi

Sprzedam swój Peugeot 308 1.6 HDi 92KM

Uwaga czytaj opis do końca zanim zadzwonisz!

sprzedam peugeot 308 1.6 HDi

Krótki opis

Auto z Polskiego salonu, bezwypadkowe. Znajomy mierzył lakier i wszystkie elementy są w oryginale.

Auto zadbane, w aucie nigdy nie było palone, wnętrze jest czyste, przyciski niewytarte. W samochodzie całe wyposażenie jest seryjne, posiada fabryczny autoalarm.

  • Oryginalne kołpaki Peugeot,
  • Oryginalne dywaniki Peugeot,
  • Brak korozji,
  • Klimatyzowany schowek,
  • Wszystko działa,
  • 2 kluczyki
  • komplet książek w oryginalnym etui,

Auto sporo użytkowane w mieście, posiada typowe miejskie otarcia i zadrapania. Wrzucam 69 zdjęć z uwzględnieniem detali na dysku Google:

https://drive.google.com/drive/folders/1CoA714B3UsUuTg7P_Bm9YV0gUYXjoeeQ

Auto w ciągłym użytku, więc prawdopodobnie nie będzie już tak czyste na oględzinach XD

Dane techniczne

  • Silnik: 1.6 HDi 92KM – 8 zaworowy DV6DTED
  • Wersja: 1.6 HDi Trendy
  • Generacja: T7 (2008-2013)
  • Rok produkcji: 2010
  • Przebieg: 161 500 km
  • Pojemność skokowa: 1 560 cm3
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Napęd: Na przednie koła
  • Filtr cząstek stałych: Tak
  • Liczba drzwi: 5
  • Liczba miejsc: 5
  • Kolor: Niebieski metalik
  • Polski Salon
  • Zarejestrowany w Polsce: Tak
  • Bezwypadkowy: Tak
  • Wyposażenie:
    • ABS
    • Elektryczne szyby przednie
    • Poduszka powietrzna kierowcy
    • Wspomaganie kierownicy
    • Klimatyzacja automatyczna
    • Podgrzewane lusterka boczne
    • Tapicerka welurowa
    • CD
    • MP3
    • Elektrycznie ustawiane lusterka
    • Poduszka powietrzna pasażera
    • Alarm
    • Klimatyzacja dwustrefowa
    • Światła do jazdy dziennej
    • Wielofunkcyjna kierownica
    • Centralny zamek
    • Immobilizer
    • Radio fabryczne
    • Isofix
    • Kurtyny powietrzne
    • Światła przeciwmgielne

Raport Fuelio

Historia serwisowa

16-01-2020 – 159,3 tys km:
Wymienione elastyczne przewody hamulcowe z przodu

30-12-2019 – 158,3 tys km:
Wymienione poduszki/łożyska Macphersona

24-07-2019 – 152,4 tys km:
Total Quartz Ineo ECS 5W30, Filtr oleju, Filtr powietrza, Filtr kabinowy z węglem aktywnym

04-07-2019 – 151,2 tys km:
Żarówki przód: 2x H7 Philips X-Treme Vision + 2x H1 Philips White Vision

25-06-2019 – 150,6 tys km:
Pranie tapicerki + Wosk SOFT99 Black Carnauba

12-06-2019 – 149,4 tys km:
Wymiana chłodnicy klimatyzacji (skraplacza) Nissens + ogólny serwis klimy w KaczorSerwis {Jelonek obok Poznania)

19-01-2019 – 145,2 tys km:
Total Quartz Ineo ECS 5W30, Filtr oleju, Filtr powietrza, Filtr kabinowy z węglem aktywnym, Filtr paliwa

18-12-2018 – 143,1 tys km:
Wymiana węża turbiny 0382PJ – oryginał PSA z ASO

17-12-2018 – 143,0 tys km:
Wymienione wszystkie żarówki z tyłu.

15-12-2018 – 142,9 tys km:
Wymiana rozrządu marki INA (pasek, napinacz, pompa wody, pasek osprzętu) + Wymiana płynu chłodniczego

08-12-2018 – 142,7 tys km:
4 nowe opony Uniroyal Ms Plus 77 195/65R15

Pytania i odpowiedzi

Czemu sprzedajesz auto?
Bo zrobiłem wreszcie Bawarkę na ideolo, nie potrzebuję już dwóch aut. Peugeota używam co drugi tydzień.

Czy coś jest do zrobienia?
Tak, serwis olejowy za ok 500 km od chwili ogłoszenia auta. Zadzwoń i zapytaj, jeśli jeszcze nie zmieniłem oleju i filtrów to opuszczam 3 stówy.

Czy coś będzie do zrobienia w przyszłości?
Tak, za ok 5 – 10 tys km będą do wymiany tarcze i klocki. Zależy od stylu jazdy.

Ile jeszcze można pojeździć na rozrządzie?
Rozrząd wymieniony w grudniu 2018 przy przebiegu 143 tys km, czyli można przejechać na nim jeszcze ok. 40 tys km lub 3 lata.

Którym jesteś właścicielem?
Trzecim. Z salonu kupiła go kancelaria prawna w Warszawie, potem 3 lata używał go kumpel, ja mam auto od grudnia 2018.

Czy są problemy z DPF?
Nie. Auto używam co drugi tydzień i średnio 2 razy w takim tygodniu robiło trasę 100 km ciągiem + 20 km drogą ekspresową. DFP był wypalany regularnie.

Czy słychać koło dwumasowe?
Ten samochód posiada zwykłe koło zamachowe bez dwumasu.

Czy działa klima?
Mrozi jak wściekła! Mniej niż rok temu miała pełen serwis i wymianę skraplacza.

Jak działa sprzęgło?
Bardzo dobrze, łapie od dołu i nie szarpie, nie ślizga się.

Czy zgadasz się na weryfikację w ASO?
Owszem, ale szanujmy się – jeśli nie kupisz auta to płacisz mi 300 zł za zmarnowany czas i paliwo. Weryfikacja w serwisie też na Twój koszt.

3 KOMENTARZE

  1. Peugeot 308 to bardzo solidny model. Dobrze trzyma się drogi i potrafi mieć na prawdę dobre osiągi. Masz rację jeśli ma się marnować i być użytkowany raz w tygodniu to nie ma sensu go trzymać. Na pewno komuś innemu też się przyda i będzie służył jeszcze długo. Auto zadbane, serwisowane – po prostu igła.

  2. Najnowszy model 308 prezentuje się bardzo interesująco, szczególnie robią na mnie wrażenie nowe zegary, które są umieszczone dosyć wyżej niż kierownica. 308 to jednak kultowy samochód francuskiej marki motoryzacyjnej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pasjonat motoryzacji, majsterkowicz i bloger. Wkurzony życiem w wielkim mieście bloga traktuję jako odskocznię od szarej codzienności.